צרו קשר

נשמח לדבר איתך על המטרות שלך ו
איך נוכל להביא אותך לשם.

שאלות נפוצות

יש שאלות? לנו יש תשובות!

האם אתה יכול להתמודד עם הזמנות דחופות או מועדים צפופים?

בהחלט, אנו מבינים את החשיבות של פרויקטים רגישים לזמן. אנו נקדיש את הזמן הדרוש ותהליכים יעילים לטפל ביעילות בהזמנות דחיפות ותאריכים צפופים מבלי להתפשר על האיכות.

האם אתם מציעים שינויים במושגי עיצוב?

כן, אנו מעריכים משוב מלקוחות ומציעים מספר מסוים של תיקונים כדי להבטיח שהעיצוב עונה על הציפיות שלך. המטרה שלנו היא לשתף אתכם פעולה באופן הדוק כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

מהם תנאי ושיטות התשלום שלך?

תנאי התשלום שלנו הם 50% מראש ו-50% עם סיום הפרויקט. אנו מקבלים תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי והעברות בנקאיות.

האם המידע האישי שלי ופרטי הפרויקט נשמרים בסודיות?

בהחלט, סודיות היא בעדיפות עליונה עבורנו. יש לנו אמצעים מחמירים כדי להגן על המידע האישי שלך ופרטי הפרויקט. אנו מקפידים על הסכמי סודיות קפדניים כדי להבטיח שהנתונים שלך יישארו מאובטחים.

האם אתם מספקים תמיכה או תחזוקה שוטפת עבור פרויקטי עיצוב?

כן, אנו מציעים שירותי תמיכה ותחזוקה שוטפים עבור הפרויקטים שלנו. בין אם אתה זקוק לעדכונים, שינויים או סיוע נוסף, אנו כאן כדי לספק תמיכה רציפה גם לאחר השלמת הפרויקט.

מהו התהליך שלך לאיסוף דרישות והעדפות הלקוח לפני תחילת פרויקט?

יש לנו תהליך הצטרפות מקיף כדי להבין את הצרכים, ההעדפות והמטרות הספציפיות שלך. זה מבטיח שפתרונות העיצוב שלנו יתאימו בצורה מושלמת לחזון שלך.

איך מעבירים התקדמות ועדכונים לאורך הפרויקט?

אנו נותנים עדיפות לתקשורת ברורה ופתוחה. עדכוני התקדמות קבועים, התראות על אבני דרך ומפגשי משוב הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית התקשורת שלנו כדי לשמור על מעודכן ומעורבות של לקוחות.

האם אתה יכול להתאים להעדפות עיצוב ספציפיות או הנחיות מיתוג שהארגון שלנו עוקב אחריהם?

בהחלט, אנו גאים בהתאמת העיצובים שלנו כך שיתאימו להנחיות המותג שלך ולהעדפות עיצוב ספציפיות. זהות המותג שלך היא בראש סדר העדיפויות, ואנו מבטיחים עקביות בעבודה שלנו.

איך אתה מתמודד עם משוב ותיקונים במהלך תהליך העיצוב?

נשמח לקבל משוב בכל שלב בתהליך. הגישה המשותפת שלנו מאפשרת משוב בונה, ואנו מחויבים לבצע תיקונים עד שהעיצוב יענה על הציפיות שלך.